Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Premier Sport Tour, s. r. o. (ďalej len „VOP“), so sídlom Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava, IČO: 46 219 455,  IČ DPH: SK2023285616, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 73743/B (ďalej len „Premier Sport Tour, s. r. o.“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán v oblasti predaja najmä tovaru so športovou tematikou (ďalej len „Tovar“) a tvoria neoddeliteľnú súčasť zmlúv, ktoré v písomnej forme alebo v inej vhodnej forme uzatvára spoločnosť Premier Sport Tour, s. r. o. tak ako je definované nižšie (ďalej len „Kúpna zmluva“).   

Obsah

A.   PREDAJ TOVARU. 1

I.       Pojmy a definície. 1

II.      Kúpna zmluva. 2

III.    Informačná povinnosť Obchodníka. 3

IV.     Cena Tovaru a platobné podmienky. 4

V.      Prechod nebezpečenstva škody a vlastníckeho práva. 5

VI.     Dodacie podmienky. 5

VII.    Odstúpenie od Kúpnej zmluvy. 6

VIII.  Zodpovednosť za vady a reklamačný poriadok. 8

B.   ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA. 11

 

  1. PREDAJ TOVARU
  1. Pojmy a definície
    1. Kupujúci“ je spotrebiteľ alebo podnikateľ.
    2. Obchodník“ je spoločnosť Premier Sport Tour, s. r. o., so sídlom Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava, IČO: 46 219 455,  IČ DPH: SK2023285616, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 73743/B, e-mail: [email protected], tel. kontakt: +421 940 609 592, ktorá pri uzatváraní a plnení Kúpnej zmluvy koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti vo svojom mene, na svoj účet a ktorá prostredníctvom prevádzkovanej internetovej stránky https://fbtfanshop.sk (ďalej len „E-shop“) ponúka svoj Tovar na predaj Kupujúcim.
    3. Občiansky zákonník“ znamená Zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
    4. Podnikateľ“ je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Kúpnej zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, pričom nie je Obchodníkom alebo Spotrebiteľom v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a jej právne vzťahy sú upravené v Zákone č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
    5. Spotrebiteľ“ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Kúpnej zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania.
    6. Tovar“ sú produkty ponúkané na predaj Obchodníkom na internetovej stránke https://fbtfanshop.sk.
    7. Zákon o ochrane spotrebiteľa“ znamená Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  2. Kúpna zmluva
    1. Obchodník ponúka svoje produkty na predaj ich umiestnením na internetovej stránke E-shopu. Medzi Obchodníkom a Kupujúcim dochádza k uzavretiu Kúpnej zmluvy na diaľku prostredníctvom odoslania objednávky Kupujúcim, ktorá je ponukou k uzavretiu Kúpnej zmluvy a prijatím objednávky (ponuky) Obchodníkom. Oznámením o prijatí objednávky (ponuky na uzavretie Kúpnej zmluvy) dochádza medzi Kupujúcim a Obchodníkom k uzavretiu Kúpnej zmluvy.
    2. Kupujúci odosiela svoju objednávku Obchodníkovi prostredníctvom vyplnenia a odoslania objednávkového formulára v rámci e-shopu, v sekcii „Košík“. Kupujúci je povinný vyplniť aspoň tie údaje v objednávkovom formulári, ktoré sú označené ako povinné; bez ich vyplnenia nie je možné objednávku odoslať a nemôže dôjsť k uzavretiu Kúpnej zmluvy. Kupujúci má možnosť pred odoslaním objednávky objednávku skontrolovať, prípadne ju opraviť.
    3. Objednávku môže Kupujúci zrušiť najneskôr deň vopred (odošlete ráno a zruší sa na obed), a to na telefónnom čísle +421 940 609 592 alebo e-mailom na [email protected].
    4. Obchodník potvrdí prijatie objednávky prostredníctvom elektronickej pošty (e-mailom), a to na e-mailovú adresu zadanú Kupujúcim v jeho objednávke. K uzavretiu Kúpnej zmluvy dochádza doručením potvrdenia o prijatí objednávky na e-mailovú adresu zadanú Kupujúcim.
    5. Kúpnu zmluvu, ktorá vznikla (vrátane dohodnutej ceny) možno dodatočne meniť len na základe dohody zmluvných strán alebo na základe zákonných dôvodov a to písomnou alebo inou vhodnou formou. Za písomnú alebo inú vhodnú formu zmeny alebo zrušenia Zmluvy sa považuje aj, ak je právny úkon urobený elektronickými prostriedkami (napr. elektronická pošta), ktoré umožňujú zachytenie obsahu právneho úkonu a určenie osoby, ktorá právny úkon urobila. Kúpnu zmluvu možno zrušiť dokým nebol Tovar odoslaný Kupujúcemu.
    6. Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok, a že s nimi bez výhrad súhlasí. Na tieto VOP je Kupujúci pred vlastným uskutočnením objednávky Obchodníkom dostatočným spôsobom upozornený a má možnosť sa s nimi pozorne oboznámiť.
    7. Kupujúci zaslaním objednávky sprístupňuje Obchodníkovi svoje kontaktné údaje, nutné pre vybavenie objednávky, poprípade údaje, ktoré chce mať uvedené na nákupných dokladoch.
    8. Obchodník si vyhradzuje použitie týchto VOP pri uzatváraní Kúpnych zmlúv s Kupujúcimi prostredníctvom E-shopu, pričom neakceptuje žiadne iné obchodné podmienky Kupujúceho.
    9. Kupujúci môže požiadať Obchodníka o zaslanie písomného vyhotovenia alebo potvrdenia o uzavretí Kúpnej zmluvy a Obchodník mu toto vyhotovenie alebo potvrdenie zašle bezodkladne na adresu uvedenú Kupujúcim.
  3. Informačná povinnosť Obchodníka
    1. Obchodník jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom prostredníctvom týchto VOP informuje pred odoslaním objednávky Kupujúceho o predzmluvných informáciách týkajúcich sa reklamačných, platobných, obchodných, prepravných a iných podmienok tak, že:
      1. hlavné vlastnosti produktu v rozsahu primeranom druhu a povahe produktu a forme poskytnutia informácií sú uvedené na príslušnej katalógovej stránke E-shopu;
      2. obchodné meno a sídlo Obchodníka sú uvedené na príslušnej podstránke E-shopu a v bode 1.2 týchto VOP, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke E-shopu a tvoria neoddeliteľnú súčasť Kúpnych zmlúv;
      3. kontaktné informácie Obchodníka sú uvedené v bode 1.2 týchto VOP, na týchto kontaktných miestach môže kupujúci uplatniť aj reklamáciu Tovaru, podať sťažnosť alebo iný podnet a pod.;
      4. predajná cena produktu vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní alebo ak vzhľadom na povahu Tovaru nemožno primerane určiť cenu vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj o náklady na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo ak tieto náklady a poplatky nemožno určiť vopred, skutočnosť, že kupujúci ich bude povinný uhradiť, sú uvedené na príslušnej katalógovej stránke E-shopu;
      5. podmienky plnenia, platobné podmienky, dodacie podmienky a lehota, do ktorej sa Obchodník zaväzuje dodať alebo poskytnúť produkt (doba expedície produktu, ku ktorej je nutné pripočítať dobu dopravy na základe voľby Kupujúceho), sú uvedené na príslušnej katalógovej stránke E-shopu;
      6. informácie o existencií a dĺžke trvania zákonnej zodpovednosti obchodníka za vady Tovaru sú uvedené v reklamačnom poriadku, ktorý tvorí súčasť týchto VOP;
      7. informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií sú uvedené v reklamačnom poriadku, ktorý tvorí súčasť týchto VOP;
      8. sťažnosti a podnety Kupujúceho je možné odosielať e-mailom alebo poštou na všetky kontaktné údaje Obchodníka alebo je možno ich odovzdať osobne na adrese: Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava. Tieto podnety a sťažnosti budú vybavené bezodkladne a to najmä písomne;
      9. informácie o práve Kupujúceho odstúpiť od Kúpnej zmluvy, o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy sú uvedené v článku 7 týchto VOP. Obchodník zároveň poskytuje Kupujúcemu samotný formulár na odstúpenie od Kúpnej zmluvy, ktorý tvorí súčasť týchto VOP. Spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie Tovaru Obchodníkovi a zodpovedá len za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Tovaru;
      10. informácie o zodpovednosti Obchodníka za vady a záruke poskytovanej Obchodníkom sú uvedené v reklamačnom poriadku, ktorý tvorí súčasť týchto VOP;

 

    1. Ak Obchodník nesplnil informačnú povinnosť o úhrade dodatočných poplatkov alebo iných nákladov alebo o nákladoch na vrátenie Tovaru, Kupujúci nie je povinný tieto dodatočné náklady alebo poplatky uhradiť.
  1. Cena Tovaru a platobné podmienky
    1. Kupujúci kupuje Tovar prostredníctvom E-shopu za tam uvedené ceny. Odoslaním objednávky Kupujúci akceptuje kúpnu cenu Tovaru podľa ponuky Obchodníka uvedenú v E-shope.
    2. Kúpna cena Tovaru uvedená v E-shope vrátane DPH je konečná.
    3. Kúpna cena Tovaru platí vždy v okamihu zaslania objednávky Kupujúcim bez ohľadu na jej neskoršie zmeny.
    4. Kupujúci je povinný zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku len ak je to výslovne uvedené pri príslušnom Tovare v E-shope Obchodníka.
    5. Popri kúpnej cene za Tovar, Kupujúci hradí náklady na:
      1. dopravu či dodanie Tovaru a to podľa jeho voľby pri objednaní Tovaru v cene, ktorá je uvádzaná v E-shope.
      2. vykonanie platby kúpnej ceny a to podľa ním vykonanej voľby spôsobu platenia kúpnej ceny. Náklady na vykonanie platby kúpnej ceny závisia na poskytovateľovi týchto služieb Kupujúcemu.
    6. Pokiaľ Kupujúci nezaplatí za objednaný Tovar riadne a včas, Obchodník má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy.
    7. Obchodník je povinný v každom oznámení o znížení ceny Tovaru uviesť predchádzajúcu cenu Tovaru.
    8. Predchádzajúca cena Tovaru je najnižšia cena, za ktorú Obchodník predával alebo poskytoval Tovar
      1. v období 30 dní pred znížením ceny Tovaru, alebo
      2. od začiatku predaja alebo poskytovania Tovaru, ak Obchodník predával alebo poskytoval Tovar v období kratšom ako 30 dní pred znížením ceny.
    9. Obchodník môže pri postupnom znižovaní ceny Tovaru uviesť ako predchádzajúcu cenu Tovaru pôvodnú cenu Tovaru pred prvým znížením ceny Tovaru bez ohľadu na čas predaja alebo poskytovania Tovaru.
    10. Kupujúci je pri objednávke Tovaru povinný zvoliť jeden z ponúkaných spôsobov úhrady kúpnej ceny Tovaru.
    11. Obchodník umožňuje tieto spôsoby platenia kúpnej ceny Tovaru:
      1. platba v hotovosti do 5000 EUR alebo platba prostredníctvom platobného terminálu (platobnou kartou) pri prevzatí Tovaru na výdajnom mieste;
      2. platba cez internetové rozhranie banky – platobnou kartou on-line;
      3. platba na dobierku pri doručení Tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca);
      4. bankovým prevodom na účet Obchodníka vedený v Tatra Banka, a.s., IBAN: SK32 1100 0000 0029 2685 8237
    12. Potvrdením objednávky súhlasí Kupujúci s povinnosťou platby kúpnej ceny Tovaru a nákladov na dopravu a vykonanie platby podľa voľby Kupujúceho.
  2. Prechod nebezpečenstva škody a vlastníckeho práva
    1. Vlastnícke právo k Tovaru, resp. k jeho časti, prechádza na Kupujúceho jeho dodaním. V prípade, ak je v Kúpnej zmluve dohodnuté zaplatenie kúpnej ceny pred dodaním Tovaru a predmetom dodania je Tovar jednotlivo určený alebo Tovar určený podľa druhu, vlastnícke právo k Tovaru prechádza na Kupujúceho iba vtedy, ak je zaplatená kúpna cena.
    2. Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Kupujúceho okamihom dodania Tovaru.
  3. Dodacie podmienky
    1. Tovar bude Obchodníkom dodaný Kupujúcemu najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy spôsobom, ktorý si Kupujúci zvolil v objednávke Tovaru, pokiaľ nie je v E-shope uvedené inak.
    2. Obchodník predpokladá a umožňuje tieto spôsoby dodania Tovaru:
      1. osobný odber: Tovar preberá Kupujúci. Osoba preberajúca Tovar musí poznať číslo objednávky Tovaru a prípadne mať so sebou vytlačenú objednávku Tovaru;
      2. zasielanie poštou alebo inou prepravnou službou: Cena prepravy sa riadi podľa aktuálneho cenníka v deň objednávky;
    3. Kupujúci, ktorý je Podnikateľom, je povinný (Kupujúcemu, ktorý je Spotrebiteľom, je tento postup odporúčaný), aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s Kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná, s výnimkou prípadov, keď je objednávka vybavovaná viac dodávkami (potom sa jednotlivé dodávky nepovažujú za neúplné), alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku Kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu. V prípade, že poškodenie obsahu zásielky kupujúci zistí po jeho prevzatí, je nutné najneskôr do 24 hodín zaslať zápis o poškodení zásielky na e-mailovú adresu Obchodníka: [email protected].
    4. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavujú spotrebiteľa práva vec reklamovať, dávajú však Obchodníkovi možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s Kúpnou zmluvou.
    5. Tovar bude dodaný v termíne závislom na Kupujúcim zvolenom spôsobe dodania Tovaru, ako bude vyplývať z objednávky Kupujúceho a v príslušnom dodacom termíne uvedenom pri Tovare v rámci E-shopu. Ak je uvádzaná doba expedície, znamená to, že Obchodník zabezpečí v uvedenej lehote odovzdanie Tovaru dopravcovi (alebo odovzdanie na odberné miesto) a k tejto lehote je nutné pripočítať dobu doručovania daného dopravcu podľa voľby Kupujúceho.
    6. Kupujúci je oprávnený, v prípade nedodania Tovaru Obchodníkom podľa bodu 1 tohto článku, a to ani v dodatočnej primeranej lehote poskytnutej Obchodníkovi zo strany Kupujúceho, odstúpiť od Kúpnej zmluvy. Obchodník je povinný po odstúpení Kupujúceho od Kúpnej zmluvy vrátiť Kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu, a to v lehote 14 kalendárnych dní odo doručenia odstúpenia Kupujúceho od Kúpnej zmluvy Obchodníkovi, pričom Obchodník vráti kúpnu cenu rovnakým spôsobom, aký použil Kupujúci pri platbe kúpnej ceny, prípadne inou vhodnou formou, napríklad bankovým prevodom. Ak z dôvodu nemožnosti dodania Tovaru (najmä kvôli vypredaniu zásob, nedostupnosti Tovaru, stiahnutiu Tovaru z predaja výrobcom alebo vyššej moci) nie je schopný Obchodník dodať Tovar Kupujúcemu, je Obchodník povinný ponúknuť Kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre Kupujúceho odstúpiť od Kúpnej zmluvy. V prípade, ak Kupujúci neprijme náhradné plnenie ponúkané Obchodníkom ani neodstúpi od Kúpnej zmluvy v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa oznámenia Obchodníka o nemožnosti dodať Tovar, zrušuje sa Kúpna zmluva od začiatku a v prípade, ak Kupujúci už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, Obchodník je povinný vrátiť už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote a spôsobom ako je uvedené vyššie.
  4. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy
    1. V zmysle ustanovenia § 19 Zákona o ochrane spotrebiteľa má Kupujúci – Spotrebiteľ právo od uzavretej Kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie Tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty. Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od Kúpnej zmluvy, ktorý tvorí súčasť týchto VOP. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí obsahovať informácie požadované vo formulári, najmä identifikáciu Kupujúceho, číslo a dátum Objednávky, bližšiu špecifikáciu Tovaru a ďalšie.
    2. Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Obchodník nie je povinný vrátiť Spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je Tovar doručený alebo kým Spotrebiteľ nepreukáže zaslanie Tovaru späť Obchodníkovi, iba ak Obchodník navrhne, že si Tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
    3. Obchodník je povinný vrátiť Spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo Spotrebiteľa dohodnúť sa s Obchodníkom na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým Spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.
    4. Obchodník nie je povinný uhradiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si Spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil Spotrebiteľ a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Obchodníkom.
    5. Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať Tovar späť alebo ho odovzdať Obchodníkovi alebo osobe poverenej Obchodníkom na prevzatie Tovaru. To neplatí, ak Obchodník navrhne, že si Tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Kupujúci je povinný vrátiť Tovar úplný, nepoškodený, čistý, s kompletnou dokumentáciou, v stave a hodnote, v akom Tovar prebral a pokiaľ je to možné Tovar by mal byť zabalený v originálnom obale, inak zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti Tovaru.
    6. Od Kupujúceho sa vyžaduje, aby počas lehoty na odstúpenie od Zmluvy s Tovarom manipuloval a kontroloval ho s náležitou starostlivosťou. V prípade, že Kupujúci odstúpi od Zmluvy a doručí Obchodníkovi Tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa Kupujúci uhradiť Obchodníkovi hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota Tovaru v skutočnej výške, náklady, ktoré vznikli Obchodníkovi v súvislosti s opravou Tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu; nárok Obchodníka na náhradu škody tým nie je dotknutý. Kupujúci znáša náklady na vrátenie Tovaru pri odstúpení od Zmluvy podľa tohto článku VOP.
    7. Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s Tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi Obchodníkom a Kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 19 Zákona o ochrane spotrebiteľa, darovacia zmluva stráca účinnosť a Kupujúci je povinný spolu s vráteným Tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky.
    8. Pri vystavení dobropisu môže byť po Kupujúcom vyžadovaný občiansky preukaz za účelom ochrany vlastníckych práv Kupujúceho. Predložením OP Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov na tento účel.
    9. Odstúpenie musí byť uskutočnené tak, že Kupujúci v uvedenej lehote odošle Obchodníkovi oznámenie o odstúpení od zmluvy na Premier Sport Tour, s. r. o., Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava. Kupujúci môže vyplniť a zaslať formulár na odstúpenie od zmluvy, tvoriaci súčasť týchto VOP alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom e-mailovej komunikácie s Obchodníkom na [email protected]. Ak Kupujúci využije túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy bude bezodkladne potvrdená Obchodníkom prostredníctvom e-mailu.
    10. V súlade s § 19 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa Kupujúci nemôže odstúpiť od Kúpnej zmluvy, ktorej predmetom sú
      1. dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy;
      2. dodanie Tovaru vyrobeného podľa špecifikácií Spotrebiteľa alebo Tovaru vyrobeného na mieru;
      3. dodanie Tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze;
      4. dodanie Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený;
      5. dodanie Tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným Tovarom;
      6. predaj Tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí Tovaru od Obchodníka Kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu Obchodníkom nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod.
    11. Obchodník je oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť do okamihu odoslania Tovaru, najmä z dôvodu momentálne vzniknutej nedostupnosti objednaného Tovaru Kupujúcim. O odstúpení je však Obchodník povinný bezodkladne informovať Kupujúceho na e-mailovú adresu zadanú Kupujúcim v objednávke. Pred odstúpením je Obchodník oprávnený ponúknuť Kupujúcemu náhradné plnenie. Kupujúci má právo náhradné plnenie odmietnuť a odstúpiť od Kúpnej zmluvy. V tomto prípade nemajú zmluvné strany voči sebe žiadne nároky, s výnimkou, ak Kupujúci už uhradil kúpnu cenu objednaného Tovaru. V takom prípade je Obchodník povinný vrátiť kúpnu cenu Tovaru.
    12. Obchodník je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy v prípade, ak Kupujúci riadne a včas neuhradí kúpnu cenu za Tovar alebo riadne a včas neprevezme dodávaný Tovar, a to písomným oznámením o odstúpení od Kúpnej zmluvy zaslaným Kupujúcemu doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska (sídla) Kupujúceho alebo elektronickou správou (e-mailom) na elektronickú adresu Kupujúceho.
    13. Ustanovenia článku 7 týchto VOP výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu Spotrebiteľa. V prípade, že Kupujúci je Podnikateľ, môže od Kúpnej zmluvy odstúpiť iba:
      1. z dôvodov uvedených v kogentných ustanoveniach, ktoré platia pre vzťah Obchodníka a Kupujúceho – Podnikateľa;
      2. v prípade špeciálnych akcií Obchodníka na vrátenie Tovaru bez ohľadu na to, či je Kupujúci Spotrebiteľom alebo Podnikateľom.
  5. Zodpovednosť za vady a reklamačný poriadok
    1. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou VOP Obchodníka a Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Obchodníkom a Kupujúcim (ďalej len „Reklamačný poriadok“). Tento Reklamačný poriadok je rozdelený do dvoch častí, pre úpravu zmluvného vzťahu medzi Obchodníkom a Kupujúcim – Spotrebiteľom a pre úpravu zmluvného vzťahu medzi Obchodníkom a Kupujúcim – Podnikateľom.

 

Reklamačný poriadok pre zmluvný vzťah medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom

 

    1. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré:
      1. má Tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na Tovare na Kupujúceho;
      2. sa vyskytnú po prevzatí Tovaru v záručnej dobe (záruka), s výnimkou Tovaru, ktorý sa rýchlo kazí, na ktorý sa záruka nevzťahuje.
    2. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má Tovar v čase prechodu nebezpečenstva na Tovare z Obchodníka na Kupujúceho, t.j. v čase jeho dodania Kupujúcemu.
    3. Záručná doba na Tovar je 24 mesiacov, pričom plynie od prevzatia Tovaru Kupujúcim. Záručná doba na použitý Tovar je 12 mesiacov. Ak je na predávanom Tovare, jeho obale alebo návode k nemu pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty. Záručný list sa vystavuje na žiadosť Kupujúceho.
    4. Obchodník nezodpovedá za vady Tovaru podľa bodu 8.2 tohto Reklamačného poriadku v nasledovných prípadoch:
      1. ak Kupujúci neuplatnil svoje právo týkajúce sa zodpovednosti za vadu Tovaru do konca záručnej doby Tovaru;
      2. ide o vady Tovaru, o ktorých Kupujúci v čase uzavretia Kúpnej zmluvy vedel alebo s prihliadnutím na okolnosti, za ktorých bola Kúpna zmluva uzavretá, musel vedieť, ibaže sa vady týkajú vlastností Tovaru, ktoré Tovar mal mať podľa Kúpnej zmluvy;
      3. ak je vadou Tovaru mechanické poškodenie Tovaru spôsobené Kupujúcim,
      4. ak vada Tovaru vznikla používaním Tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou intenzitou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu Tovaru;
      5. ak vada Tovaru vznikla neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o Tovar;
      6. ak vada Tovaru vznikla poškodením Tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami obvyklého používania Tovaru;
      7. ak vada Tovaru vznikla poškodením Tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami, najmä poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci;
      8. ak vada Tovaru vznikla poškodením Tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením;
      9. ak vada Tovaru vznikla zásahom do Tovaru k tomu neoprávnenej osoby;
      10. pri použitom Tovare Obchodník nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením;
      11. pri Tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia kúpna cena.
    5. Práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, ktoré existovali ku dňu prevzatia Tovaru Kupujúcim, je Kupujúci povinný uplatniť u Obchodníka bez zbytočného odkladu. Kupujúci je oprávnený prezrieť Tovar čo najskôr po prechode nebezpečenstva škody na Tovare. Kupujúci pri prevzatí Tovaru je povinný skontrolovať stav Tovaru (počet balíkov, neporušenosť obalov, poškodenie krabice alebo samotného Tovaru) a zároveň oprávnený odmietnuť prevzatie neúplnej, poškodenej alebo porušenej zásielky, ak o tom svedčí stav Tovaru. Neúplnú, poškodenú alebo porušenú zásielku nie je Kupujúci povinný prebrať, pričom túto skutočnosť je potrebné okamžite oznámiť Obchodníkovi. Ak je prevzatie zásielky potvrdené podpisom Kupujúceho v dokladoch dopravcu bez poznámky o neúplnosti, poškodení alebo porušení zásielky, neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len, ak Kupujúci preukáže, že reklamované vady mal Tovar už v čase jeho prevzatia Kupujúcim.
    6. Práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Práva zo zodpovednosti za vady pri veciach, ktoré sa rýchlo kazia, musia sa uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe; inak práva zaniknú. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď Kupujúci po skončení opravy bol povinný Tovar prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Obchodník je povinný vydať Kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového Tovaru. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
    7. Práva zo zodpovednosti za vady, a teda reklamácie sa uplatňujú u Obchodníka na adrese Premier Sport Tour, s. r. o., Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava (ďalej len „sídlo Obchodníka“), prípadne na tel. č.: +421 940 609 592 alebo e-mailom: [email protected].
    8. Reklamačné konanie týkajúce sa Tovaru sa začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
      1. doručenie oznámenia o uplatnení reklamácie Obchodníkovi, v ktorom Kupujúci pravdivo uvedie informácie o vadách Tovaru, najmä presne označí druh a rozsah vady Tovaru, ako aj uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za vady Tovaru uplatňuje;
      2. doručenie reklamovaného Tovaru od Kupujúceho Obchodníkovi, ak sa nejedná o Tovar, ktorý pre svoju povahu nie je možné doručiť poštou alebo osobne.
    9. Kupujúci môže Tovar doručiť Obchodníkovi z dôvodu reklamácie nasledovne:
      1. odovzdaním Tovaru na adrese sídla Obchodníka;
      2. zaslaním poštovej zásielky obsahujúcej reklamovaný Tovar na adresu sídla Obchodníka. Obchodník odporúča Tovar pri jeho zasielaní na reklamáciu poistiť, pričom zásielky na dobierku Obchodník nepreberá.
    10. Ak ide o vadu Tovaru, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo:
      1. aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená, pričom Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť;
      2. aby bol vadný Tovar vymenený za bezvadný Tovar, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, má Kupujúci právo na výmenu súčasti, ak tým Obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Tovaru alebo závažnosť vady;
      3. odstúpiť od Kúpnej zmluvy, ak Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať;
      4. žiadať primeranú zľavu z ceny Tovaru.
    11. Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa Tovar mohol riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo:
      1. na výmenu Tovaru;
      2. odstúpiť od Kúpnej zmluvy;
      3. na primeranú zľavu z ceny Tovaru.
    12. Na základe rozhodnutia Kupujúceho, ktoré z práv podľa tohto článku Reklamačného poriadku uplatňuje, je Obchodník povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Vybavením reklamácie sa rozumie (podľa príslušného práva Kupujúceho) ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou Tovaru, odstúpením od Kúpnej zmluvy a vrátením ceny Tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny Tovaru alebo jej odôvodnené zamietnutie.
    13. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví v primeranej lehote nie dlhšej ako 30 dní. Lehota môže byť predĺžená v prípade, ak to je odôvodnené objektívnym dôvodom, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Kupujúci právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu Tovaru za nový Tovar. Obchodník je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad.
    14. Obchodník je povinný pri uplatnení reklamácie vydať Kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, Obchodník je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť Kupujúcemu ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak Kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. O výsledku vybavenia reklamácie Obchodník informuje Kupujúceho bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu spolu s Tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručí doklad o vybavení reklamácie.

 

Reklamačný poriadok pre zmluvný vzťah medzi Obchodníkom a Podnikateľom

 

    1. Obchodník zodpovedá za vady dodávaného Tovaru, ktoré existovali v čase jeho prevzatia Kupujúcim. Obchodník nezodpovedá za vady, o ktorých Kupujúci v čase prevzatia Tovaru vedel alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti vedieť mal a mohol.
    2. Kupujúci je povinný pri prevzatí Tovaru Tovar riadne prezrieť a písomne vytknúť zistené vady dodávaného Tovaru najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa, kedy mal Kupujúci vadu zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti pri prehliadke alebo kedy mohla byť vada zistená neskôr pri vynaložení odbornej starostlivosti, najneskôr však do 1 mesiaca od okamihu prevzatia Tovaru. V prípade, ak Kupujúci túto svoju povinnosť nesplní riadne a včas, považuje sa dodanie Tovaru zo strany Obchodníka za riadne a vykonané včas a akékoľvek nároky Kupujúceho z vád zanikajú.
    3. Práva zo zodpovednosti za vady, a teda reklamácie sa uplatňujú u Obchodníka na adrese sídla Obchodníka, prípadne na tel. č.: +421 940 609 592 alebo e-mailom: [email protected].
    4. Reklamačné konanie týkajúce sa Tovaru sa začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
      1. doručenie oznámenia o uplatnení reklamácie Obchodníkovi, v ktorom Kupujúci pravdivo uvedie informácie o vadách Tovaru, najmä presne označí druh a rozsah vady Tovaru;
      2. doručenie reklamovaného Tovaru od Kupujúceho Obchodníkovi, alebo určenej osobe, ak sa nejedná o Tovar, ktorý pre svoju povahu nie je možné doručiť poštou alebo osobne.
    5. Kupujúci môže Tovar doručiť Obchodníkovi z dôvodu reklamácie nasledovne:
      1. odovzdaním Tovaru na adrese sídla Obchodníka;
      2. zaslaním poštovej zásielky obsahujúcej reklamovaný Tovar na adresu sídla Obchodníka. Obchodník odporúča Tovar pri jeho zasielaní na reklamáciu poistiť, pričom zásielky na dobierku Obchodník nepreberá.
    6. V prípade, ak má Tovar vadu, je Obchodník povinný odstrániť vadu, a to spôsobom podľa svojho uváženia, najmä, avšak nie s obmedzením, opravou, výmenou alebo dodaním náhradného Tovaru alebo dodaním chýbajúceho tovaru alebo poskytnutím zľavy z ceny Tovaru či odstúpením od Zmluvy. Odstrániť vadu niektorým zo spôsobov je Obchodník povinný v primeranej lehote, ktorú na tento účel Obchodník určí a oznámi Kupujúcemu. V prípade, ak nedôjde k odstráneniu vady riadne a včas zo strany Obchodníka a Kúpna zmluva je porušená podstatným spôsobom, je Kupujúci oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť alebo požadovať zľavu z ceny Tovaru, pričom uplatnenie takéhoto nároku je Kupujúci povinný Obchodníkovi oznámiť najneskôr do 3 pracovných dní od jeho vzniku, inak zaniká. V prípade, ak nedôjde k odstráneniu vady riadne a včas a Kúpna zmluva je porušená nepodstatným spôsobom, je Kupujúci oprávnený požadovať iba zľavu z ceny Tovaru, pričom uplatnenie takéhoto nároku je Kupujúci povinný Obchodníkovi oznámiť najneskôr do 3 pracovných dní od jeho vzniku, inak zaniká.
    7. V prípade, ak Kupujúci upovedomí Obchodníka o vade, za ktorú podľa názoru Kupujúceho zodpovedá Obchodník, a ten predmetnú vadu nezistí, je Kupujúci povinný uhradiť Obchodníkovi všetky vykonané práce, ako aj všetky výdavky a náklady s tým súvisiace.
    8. V prípade, ak Kupujúci uplatní svoje nároky z vád Tovaru, avšak neumožní Obchodníkovi bez zbytočného odkladu vykonať obhliadku reklamovanej vady a/alebo disponovať s reklamovaným Tovarom za účelom zistenia a preverenia vytýkaných vád, nároky Kupujúceho zo zodpovednosti za vady zanikajú.
  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    1. Tieto VOP sú platné od 1.8.2024.
    2. Obchodník si vyhradzuje právo zmeniť tieto VOP bez predchádzajúceho upozornenia umiestnením ich nového znenia na internetovej stránke E-shopu.
    3. V prípade, ak Obchodník zverejní na svojej internetovej stránke E-shopu https://fbtfanshop.sk popri ponúkaných produktoch na predaj ich hodnotenia, tieto hodnotenia sa zakladajú na reálnych skúsenostiach a hodnoteniach Kupujúcich, ktorí si predmetnú vec v minulosti zakúpili.
    4. Kúpna zmluva sa spravuje právnym poriadkom Slovenskej republiky, pričom sa týmto vylučujú kolízne normy, ktoré by ako rozhodné právo určovali iné právo, než právo Slovenskej republiky. V prípade akýchkoľvek sporov je príslušný na rozhodovanie súd Slovenskej republiky.
    5. Kúpna zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku. Ak vznikne pre potrebu Kupujúceho preklad textu Kúpnej zmluvy, platí, že v prípade sporu o výklad pojmov platí výklad Kúpnej zmluvy v slovenskom jazyku.
    6. Právne vzťahy Obchodníka a Kupujúceho - Spotrebiteľa výslovne neupravené týmito VOP ani Kúpnou zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa, ako aj súvisiacimi právnymi predpismi, vždy v ich aktuálnom znení.
    7. Právne vzťahy Obchodníka a Kupujúceho – Podnikateľa výslovne neupravené týmito VOP ani Kúpnou zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, ako aj súvisiacimi právnymi predpismi, vždy v ich aktuálnom znení.
    8. V prípade rozporu alebo rozdielností medzi úpravou vzájomných práv a povinností obsiahnutou v týchto VOP a odchýlnych písomných dojednaniach zmluvných strán, majú pred znením VOP prednosť odchylné písomné dojednania zmluvných strán, a to iba v rozsahu tohto odchýlneho písomného dojednania.
    9. Prípadná neplatnosť niektorých ustanovení VOP a Kúpnej zmluvy nemá vplyv na ich ostatný obsah.
    10. Tieto VOP sú dostupné na internetovej stránke Obchodníka https://fbtfanshop.sk/ a pre Kupujúceho je tak umožnená ich archivácia, reprodukcia a oboznámenie sa s nimi.
    11. Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) je orgánom dohľadu, ktorý kontroluje dodržiavanie povinností Premier Sport Tour, s. r. o. podľa všeobecne záväzných predpisov. Spory, ktoré vzniknú medzi Premier Sport Tour, s. r. o. a Spotrebiteľom, je možné riešiť aj mimosúdnym spôsobom a za týmto účelom podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v platnom znení. Aktuálny zoznam subjektov oprávnených na alternatívne riešenie sporov je dostupný na:

https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 

Okrem uvedeného je na adrese:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK dostupná platforma pre online systém na riešenie sporov medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi na úrovni EÚ (platforma RSO). Platforma RSO je interaktívna a viacjazyčná webová stránka s jednotným kontaktným miestom pre spotrebiteľov a podnikateľov, ktorí hľadajú mimosúdne riešenie sporu zo zmluvných záväzkov vyplývajúcich z online kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytovaní služieb

 

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZATVORENEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

 

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

 

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

 

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14-tich dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.

 

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese Premier Sport Tour, s. r. o., Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava, e-mail: [email protected], tel. kontakt: +421 940 609 592. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.

 

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

 

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

 

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

 

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

 

Tovar nám zašlite späť alebo ho prineste na našu adresu alebo odovzdajte (prosím o doplnenie adresy) najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

 

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

 

Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčností tovaru.

 

 

 

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZATVORENEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

 

(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka)

 

Spoločnosti Premier Sport Tour, s. r. o., so sídlom Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava, IČO: 46 219 455,  zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 73743/B, e-mail: [email protected], tel. kontakt: +421 940 609 592

 

týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar:

 

 

Číslo faktúry: __________________________________________________________

 

Popis tovaru: __________________________________________________________

 

Dátum prevzatia tovaru: ________________________________________________

 

Meno a priezvisko spotrebiteľa: __________________________________________

 

Adresa spotrebiteľa: ____________________________________________________

 

IBAN spotrebiteľa: ______________________________________________________

 

Dôvod odstúpenia (nepovinné):

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

ADRESA PRE VRÁTENIE TOVARU:

 

FutbalTour.sk

Teslova 20a

821 02 Bratislava

 

Kontakt: [email protected]

 

 

 

 

 

Dátum: ________________________              Podpis: _________________________

Vyhľadávanie

COOKIES

Chceme Vám prinášať obsah, ktorý Vás naozaj zaujíma, preto používame súbory cookies. Kliknite na tlačidlo ULOŽIŤ, ak súhlasíte s používaním cookies a zbieraním štatistických dát touto webovou stránkou pre účely zobrazovania relevantného obsahu a reklamy.

Nastavenia môžete upraviť kliknutím na jednotlivé položky. Pre viac informácií o GDPR navštívte túto stránku.

Účely spracovania dát